OPPDAL BIBLIOTEK

Lærer-elev-relasjonens betydning for elevers motivasjon for læring : i hvilken grad opplever elever og studenter at deres relasjon til lærer påvirker deres motivasjon for læring, og har kjønn og alder noen betydning i denne sammenhengen?
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Lærer-elev-relasjonens betydning for elevers motivasjon for læring : i hvilken grad opplever elever og studenter at deres relasjon til lærer påvirker deres motivasjon for læring, og har kjønn og alder noen betydning i denne sammenhengen?
Språk
  • Språk:
År
  • 2017
Tilgjengelige
  • 0/0
Venteliste
  • 0 (0)
*00196050
*100  $aBjordal, Marianne Kim
*245  $aLærer-elev-relasjonens betydning for elevers motivasjon for læring : i hvilken grad opplever elever og studenter at deres relasjon til lærer påvirker deres motivasjon for læring, og har kjønn og alder noen betydning i denne sammenhengen?
*260  $c2017
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Send til