OPPDAL BIBLIOTEK

Elevvurdering i Kunnskapsløftet: tolkning og analyse av de nye forskriftene om elevvurdering
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Elevvurdering i Kunnskapsløftet: tolkning og analyse av de nye forskriftene om elevvurdering
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 371.27 H
Eier
  • OPPDAL
Klassifikasjon
År
  • 2009
ISBN
  • 978-82-92879-19-1
Tilgjengelige
  • 0/0
Venteliste
  • 0 (0)
*00002617nam  2200841 a 4500
*00143871
*008111031                ar          0nob   
*015  $anf1007095
*020  $a978-82-92879-19-1$bh.$cNkr 299.00
*080  $a371.26
*082  $a371.27
*082  $a372.127
*082  $a371.27$2DDC-21
*082  $2DDK-5
*087  $aalnyped
*096  $a371.27 H
*100  $aHøines, Jan Henrik$d1968-
*245  $aElevvurdering i Kunnskapsløftet$btolkning og analyse av de nye forskriftene om elevvurdering$cJan Henrik Høines
*260  $aHaugesund$bVormedal forl.$c2009
*300  $a176 s.$bill.
*687  $aElevvurdering
*687  $aGrunnskoleutdanning
*691  $aelevevaluering evaluering elevvurdering skolevirksomhet pedagogikk skolejuss vurdering kunnskapsløftet norge vurderingspraksis forskrifter
*850  $aOPPDAL
*996  $uhttp://ask.bibsys.no/ask/action/show?kid=biblio&pid=093092350$zlocal
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til